Pracovník/pracovnice pro administrativu a zpracování dokladů, zákaznický servis.

  • Pardubice

Pracovní místo ( Pracovník/pracovnice pro administrativu a zpracování dokladů, zákaznický servis. ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Místo výkonu práce Pardubice.
Náplň práce:
- telefonická komunikace s žadateli o spotřebitelský úvěr (nejedná se o aktivní telemarketing!)
- telefonická komunikace s klienty, zákaznický servis, zpracování dat v PC
- běžná administrativní činnost související s chodem kanceláře
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- uživatelská znalost práce na PC
- časová flexibilita
- pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
- výborné komunikační schopnosti
Nabízíme: práci v příjemném pracovním prostředí v centru Pardubic
První kontakt e-mailem.
Volné místo pracovník/pracovnice pro administrativu a zpracování dokladů, zákaznický servis. pro lokalitu Pardubice.

Podobné nabídky

Dělník/dělnice v oblasti výstavby budov

Dzhuhanstav, s.r.o.

  • Pardubice
  • Plný úvazek
  • Inzerováno dnes

Obsluha čerpací stanice - pracovník/pracovnice ...

RATMAN s.r.o.

  • Dolní Roveň
  • Plný úvazek
  • Inzerováno dnes

Ostatní uklízeči a pomocníci

TopKonstrukt, CZ s.r.o.

  • Čeperka
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Podobné nabídky

Dělník/dělnice v oblasti výstavby budov

Dzhuhanstav, s.r.o.

  • Pardubice
  • Plný úvazek
  • Inzerováno dnes

Obsluha čerpací stanice - pracovník/pracovnice ...

RATMAN s.r.o.

  • Dolní Roveň
  • Plný úvazek
  • Inzerováno dnes

Ostatní uklízeči a pomocníci

TopKonstrukt, CZ s.r.o.

  • Čeperka
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden
Vložit inzerát