referent/ka v odboru Hospodářsko správním, odd. Finanční

  • Brno

Pracovní místo ( referent/ka v odboru Hospodářsko správním, odd. Finanční ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Požadované dovednosti
- výborná uživatelská znalost práce na PC
- splnění ustanovení § 17 odst. 2 a odst.3 zákona 201/2002 Sb.
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti.
- čistý výpis z rejstříku trestů doložený při nástupu
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru

Poznámka k volnému místu:
Komplexní zajišťování provádění účetních operací ÚP v souladu s vnitřními i obecně platnými právními předpisy.


Strukturovaný životopis s podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 10. 7. 2018 na emailovou adresu:
radomira.ondraskova@uzsvm.cz
V případě, že nebudete vyrozuměni do 30 dnů od data ukončení přijímání přihlášek od uchazečů, nepostupujete do dalšího kola výběrového řízení.
Upozornění: zasláním svého životopisu Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových dáváte, v souladu s Nařízením (EU) 2016/679, o ochraně osobních údajů (tzv. GDPR), souhlas se zpracováním a uchováváním Vašich osobních údajů v personální databázi Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových výhradně za účelem získání zaměstnance, a to v rozsahu nezbytném pro průběh výběrového řízení. Tento souhlas lze odvolat. Souhlas platí až do jeho odvolání, nejdéle však po dobu 1 roku od jeho zaslání. Současně s tím prohlašujete, že všechny Vámi uvedené údaje jsou pravdivé, správné a přesné.
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty p

Vložit inzerát