Pracovní místo ( Specialista kontaktu s firemními zákazníky Vodafone ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Co takhle mít pohodová pracovní rána? Zažít přátelskou atmosféru, která „práci“ mění na místo, kde tě to baví. Kde tě nevyždímají jako citrón, protože co pak s člověkem bez šťávy?
Co bude tvým posláním?
•Budeš pečovat o stávající firemní zákazníky Vodafone, rozšiřovat a zlepšovat jejich služby.
•Základní práce s PC.
•Soutěžit, smát se a rozvíjet se.
Jak poznáš, že jsi tím pravým uchazečem?
•Máš příjemný hlasový projev a čeština je tvůj rodný jazyk.
•Pro komunikaci s lidmi nepotřebuješ manuál, naopak si bez problémů vystačíš se svým přirozeným komunikačním talentem.
•Dokážeš skloubit vyřizování telefonního hovoru a současné bezchybné zapisování údajů do počítače.
•Velkou výhodou je, když už máš nějaké zkušenosti s prací v call centru nebo s prodejem.
Proč do toho jít?
•Máš volbu pracovního úvazku –8, 7, 6, 5 a 4 hodinový.
•Už jsi někdy v zaměstnání dostával nanuky, pizzy, ovoce nebo třeba i koblihu? U nás je to běžné.
•Budeš v rodinném kolektivu a krásném pracovním prostředí (Administrativní centrum PIANO).
•Získáš zvýhodněné mobilní tarify pro tebe i tvé okolí.
•Při splnění týdenního plánu máš páteční odpoledne volné!
•Pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30 – dle pracovního úvazku), víkendy a svátky volno.
Volné místo specialista kontaktu s firemními zákazníky vodafone pro lokalitu České Budějovice.