administrativa, účetnictví

  • Brno

Pracovní místo ( administrativa, účetnictví ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt e-mailem: zamestnani@frankbold.org nebo telefonicky Po-Pá 10-12 hod.
Pro naše klienty, kterými jsou ziskové i neziskové organizace, budeš vést účetnictví, včetně účetních závěrek, daňových přiznání a ročních zúčtování u jejich zaměstnanců. Budeš komunikovat s úřady, spolupracovat při zpracování přiznání k DPH a kontrolních hlášení. Pro Franka Bolda povedeš pokladnu v CZK a EUR, agendu cestovních příkazů a budeš spolupracovat při zpracování benefitů pro naše zaměstnance. Můžeš při všem počítat s podporou a supervizí zkušenějších kolegů v týmu. Pracujeme v účetním systému KelExpress. Budeš pracovat na počítači, takže je potřeba umět ho ovládat na běžné uživatelské úrovni a mít ochotu se učit nové věci.
Nabízíme:
stravenky, 5 týdnů dovolené, benefitní karta Kafeterie
Volné místo administrativa, účetnictví pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát