ADMINISTRATIVNÍ REFERENT (asistent projektové kanceláře) na odboru strategického

  • Liberec

Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ REFERENT (asistent projektové kanceláře) na odboru strategického ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Pracovní poměr na dobu na dobu určitou 1 rok s předpokladem změny pracovního poměru na dobu neurčitou. Nástup je možný ihned, příp. podle vzájemné dohody. Plat: 9. platová třída podle nař. vl. č. 341/2017 Sb. a poskytnutí dalších složek platu po zapracování včetně zaměstnaneckých výhod garantovaných kolektivní smlouvou.
Předpoklady: státní občanství ČR (případně i cizí státní občanství s trvalým pobytem v ČR), dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka.
Požadavky: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou; osobnostní předpoklady, příjemné vystupování, velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, vysoká pečlivost, důslednost, časová flexibilita; uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Internet, e-spisová služba). Uvítáme: základní orientaci v předpisech platných pro veřejnou správu, přehled v oblasti projektového řízení a schopnost komunikovat v anglickém nebo německém jazyce.
Přihlášku i osobní dotazník lze stáhnout na webových stránkách města na adrese http://www.liberec.cz/okt/
Bližší informace k uvedenému výběrovému řízení jsou k dispozici na úřední desce Magistrátu města Liberec na http://www.liberec.cz/cz/magistrat-radnice/uredni-deska/volna-pracovni-mista/
Uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je dne 30. dubna 2018.
Volné místo administrativní referent (asistent projektové kanceláře) na odboru strategického rozvoje a dotací pro lokalitu Liberec.

Vložit inzerát