Pracovní místo ( Asistent ředitele ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
- zodpovědnost za chod kanceláře- spolupráce s finančním a personálním oddělením
- vyřizování a evidence firemní korespondence ( i cizojazyčné)- zajištění administrativní agendy a plánování harmonogramu vedení- pořizování záznamů z porad a jednání včetně přípravy potřebných podkladů- organizování návštěv a porad vedení a s tím i vedení evidence úkolů a sledování jejich plnění- zakládání ( v písemné i elektronické formě ) korespondence, důležitých písemností, předpisů, vyhlášek a zákonů, interních směrnic
- vedení pokladny, knih jízd, evidence spotřeb pohonných hmot, evidence firemních obědů
Požadavky :- SŠ či VŠ vzdělání - nejlépe ekonomický obor ( právní vědomosti výhodou )- NJ/AJ slovem i písmem výhodou - dobrá znalost kancelářského softwaru ( Word,Excel...)- organizační schopnosti, loajalitu, aktivitu, odolnost vůči stresu, příjemné vystupování
Volné místo asistent ředitele pro lokalitu Týnec nad Sázavou.