Pracovní místo ( Specialista/ka zákaznické kvality ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracoviště: Slovenská 1143/1B, Ostrava -Přívoz, 70200
Kontakt: telefonicky 7:30 - 15:00 na 595131611 nebo e-mailem: kguranova@ebg-plastics.cz
Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání (preferovaně technického směru či zaměřené na řízení kvality), základní znalost nástrojů kvality, obecný přehled ISO norem, praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti vítána, komunikativní znalost anglického jazyka podmínkou (výhodou znalost němčiny), uživatelská znalost PC
Náplň práce:
- Péče o zákazníky a budování dlouhodobého partnerství s klíčovými zákazníky
- Administrace zákaznických reklamací a reklamací na dodavatele
- Koordinace řešitelského týmu pro řešení reklamací a interních neshod
- Úzká spolupráce s oddělením nástrojárny a výroby při řešení interních a externích neshod
- Realizace průběžných školení pro výrobní personál (případně jiných obecných rozvojových školení)
- Technická podpora při řízení nových projektů (přezkoumání vyrobitelnosti, analýza technických výkresů a souvisejících norem, příprava vhodných zkušebních konceptů, APQP proces)
- Podpůrné aktivity v jiných oblastech řízení (správa dokumentace, různé typy auditů, vzorkovací proces, tvorba kontrolní dokumentace apod.)
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Nástup možný ihned, příp. dle dohody.
Zaměstnanecké výhody: dotované obědy nebo stravenky, dovolená 5 týdnů; až 500Kč/měs. za pracovní aktivitu; příspěvek na penzijní/životní připojištění
Volné místo specialista/ka zákaznické kvality pro lokalitu Ostrava.