Pracovní místo ( Asistenti provozu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pracovní pozici Asistentka provozu Zlín.
Náplň práce: vedení kolektivu úklidových pracovníků na zakázku, kontrolní činnost na zakázce (spotřeba materiálu, dodržování BOZP a PO), vedení předepsané dokumentace, přijímání a aktivní vyhledávání nových úklidových pracovníků, organizace a plánování zástupů na zakázkách, zástup za manažera provozu i za úklidové pracovníky
Pružná pracovní doba: 20 hodin týdně.
Pracovní smlouva na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Vyhrazené pro OZP/OZZ.
Požadujeme: čistý trestní rejstřík, spolehlivost, komunikativnost, schopnost pracovat samostatně, řidičský průkaz skupiny B
Výhody: zázemí stabilní celorepublikové společnosti, odpovídající finanční a prémiové ohodnocení, placené přesčasy, stravenky
Volné místo asistenti provozu pro lokalitu Zlín.