Pracovní místo ( Specialista/specialistka zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Komunikace s lidmi je tvým potěšením? Zvládneš udělat maximum, aby byl zákazník spokojený? Přijď mezi nás a ukaž nám, že můžeš být posilou našeho týmu.
NÁPLŇ PRÁCE: příjem a zpracování objednávek, komunikace se zákazníky a kolegy napříč celou společností bude tvojí každodenní
POŽADAVKY: vynikající komunikační schopnosti, nebojíš se zvednout telefon, když zazvoní, práce na PC a MS Office, dokážeš pracovat samostatně a nebojíš se odpovědnosti za své činy, pokud máš znalosti programu Money S3, S5 - výhoda pro tebe
NABÍZÍME: zázemí úspěšné české společnosti, přátelskou partu kolegů, kteří dokáží nejen oslavit skvělé výsledky, ale také povzbudit a poradit, když se nedaří, budeš mít možnost vzdělávat se, jak v produktech, tak ve svých dovednostech, firemní akce, na které se dlouho vzpomíná, samozřejmostí je mobilní telefon s neomezeným tarifem, PODPORU, sami víme, že každý začátek je těžké, stravenky, sodexo benefity
KONTAKT: e-mailem (pošli nám životopis a my tě budeme kontaktovat)
Volné místo specialista/specialistka zákaznického servisu pro lokalitu Svitavy.