Pracovní místo ( ASISTENT/KA ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Životopisy zasílejte :ares.personal.management@gmail.com, nevolat,nedostavovat se osobně bez předchozí pozvánky od zaměstnavatele.Přihlášky zaslané jiným způsobem ,než na výše uvedenou e-m adresu budou automaticky vyřazeny z výběrového řízení.O výběrovém řízení, termínu výběrového řízení, budou uchazeči/čky informováni na e-m ze kterého přijde
přihláška.
Náplň práce:
Komunikace s klienty a úřady – telefonicky+e-m + osobně.
Plánování schůzek.
Vedení knihy pošty, vedení evidence převzatých dokladů.
Přebírání dokladů a podkladů od klientů.
Drobné pochůzky a nákupy (na poštu, nákup kancelářských potřeb a občerstvení)
ŘP B výhodou.
Třídění dokladů, archivace (práce s břemeny do limitu), navádění dat do programu POHODA, pomocné
účetní práce.
Nutná výborná znalost práce s PC, WORD, EXCEL, E-m.
Pracovní doba zaměstnavatele: 06:30 – 15:00
Základy ekonomie a účetnictví výhodou.Základní znalost DPH výhodou. Základní znalost programu POHODA/PAMICA výhodou.
Po roce dle výkonu, rozsahu a kvality práce, po zhodnocení zaměstnavatele je možný PP na dobu
neurčitou.
Volné místo asistent/ka pro lokalitu Hlučín.