Pracovní místo ( Referent/ka odboru správy majetku a bytového fondu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Tajemnice Městského úřadu v Klášterci nad Ohří vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo:
Referent/ka odboru správy majetku a bytového fondu
Druh práce: referent / referentka
Místo výkonu práce: Městský úřad Klášterec nad Ohří, nám. Dr. E. Beneše 85, Klášterec nad Ohří
Platová třída pracovní pozice dle Nařízení vlády. č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě: 9 (Základní plat se pohybuje přibližně dle praxe cca od 18-22tisíc + osobní příplatek)
Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Předpokládaný nástup: dle dohody
Náplň práce:
- vedení evidence bytů
- aktualizace seznamu žadatelů, příprava nájemních smluv, vyřizování související korespondence
- komunikace s klienty (příjem žádostí, provádění prohlídek a předávek bytů apod.)
- kontrola dodržování nájemních smluv, spolupráce se správci bytových prostor
- zpracování předpisů a plateb nájemného a služeb spojených s užíváním bytu včetně ročního vyúčtování
Základní předpoklady pro výkon funkce:
- fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let
- občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost ve smyslu § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění
- minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou
- ovládání jednacího jazyka
Další požadavky:
- zkušenosti z obdobné pozice velkou výhodou
- dobrá znalost práce na PC (MS Office)
- spolehlivost, důslednost, pečlivost, smysl pro de