ASISTENT/-KA SEKRETARIÁTU ŘEDITELE

  • Velké Poříčí

Pracovní místo ( ASISTENT/-KA SEKRETARIÁTU ŘEDITELE ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za MD). Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné, osoby se zdravotním postižením a absolventy/-ky.

Náplň práce: zodpovědnost za chod sekretariátu, samostatné plnění operativních úkolů, vyřizování telefonické a poštovní komunikace, zodpovědnost za pokladnu, organizace pracovních cest zaměstnanců firmy, příprava jednání a porad, příprava podkladů pro mzdy.

Požadavky: zodpovědnost, loajalitu, pracovitost, pečlivost, samostatnost; dobré organizační a komunikační schopnosti; základní orientace v ekonomických otázkách, min. SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru; komunikativní znalost AJ (slovem i písmem), znalost dalších jazyků výhodou; znalost práce na PC; řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič.

Zaměstnavatel nabízí: stabilní zázemí a přátelský kolektiv rodinné firmy; zajímavou a různorodou práci v jednosměnném provozu; nástupní hrubou měsíční mzdu 19.000,- Kč - 22.000,- Kč (dle zkušeností) + osobní ohodnocení a prémie; prémie a další benefity, částečně dotované stravování, třináctý plat, věrnostní odměny

Kontakt zasláním životopisu na e-mail: drapacova.klara@eldr.cz
Volné místo asistent/-ka sekretariátu ředitele pro lokalitu Velké Poříčí.

Podobné nabídky

ELEKTROMECHANIK, ELEKTRIKÁŘ / ELEKTROMECHANIČKA...

TRAK Rail, s.r.o.

  • Meziměstí
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE - POŠTA ...

Z + M Logistics, spol. s r.o.

  • Hronov
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Podobné nabídky

ELEKTROMECHANIK, ELEKTRIKÁŘ / ELEKTROMECHANIČKA...

TRAK Rail, s.r.o.

  • Meziměstí
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE - POŠTA ...

Z + M Logistics, spol. s r.o.

  • Hronov
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc
Vložit inzerát