HR ADMINISTRATOR

  • Liberec

Pracovní místo ( HR ADMINISTRATOR ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Náplň práce:
- administrativní zpracování agend: zdravotní prohlídky, jazykové kurzy, adaptační proces zaměstnanců, agenturní zaměstnanci atd.
- organizace firemních akcí konaných v závodě i externích (např. Webasto Day, sportovní a tembuildingové akce apod.)
- zajištění a organizace účasti firmy na pracovních veletrzích
- interní komunikace
- HR marketing
Požadavky:
- min. 1 rok zkušeností s personální administrativou a HR procesy
- uživatelská znalost MS Office, výhodou znalost grafických programů a pokročilá znalost Excel a Power Point
- komunikativní AJ, znalost NJ výhodou
- vstřícnost a lidský přístup, orientace na interního zákazníka, proaktivnost, komunikativnost, kreativita, samostatnost, vlastní iniciativa, pečlivost
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, výhodné podnikové stravování, vzdělávací programy, jazykové vzdělávání, roční bonusy při plnění cílů, sportovní a kulturní akce, výhodné tarify volání.
Doba určitá - zástup za mateřskou dovolenou.
Zaslat životopis e-mailem.
Volné místo hr administrator pro lokalitu Liberec.

Vložit inzerát