FINANČNÍ ÚČTÁRNA - ASISTENT/KA SPRÁVY PRODEJE

  • Písek

Pracovní místo ( FINANČNÍ ÚČTÁRNA - ASISTENT/KA SPRÁVY PRODEJE ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Náplň práce:
Evidence a zpracování veškeré agendy spojené se správou prodeje
Kontrola objednávek, faktur, zálohových faktur a selfbillingu
Komunikace se zahraničními klienty a mateřskou společností ve Francii
Vytváření analýz a reportů týkající se saldokonta odběratelů

Požadavky:
SŠ vzdělání ekonomického směru
Praxe min 3 roky v administrativě prodeje
Znalost AJ a FJ (znalost NJ výhodou)
Dobrá znalost MS Office, Excel podmínkou
Znalost fakturace dle platné legislativy (vystavování daňových dokladů)
Znalost zákona o DPH
Znalost sw SAP
Spolehlivost, časová flexibilita, dobré komunikační schopnosti, schopnost analýzy a řešení problémů

Nástup ihned
Nástupní plat 25.000,- - 35.000,- Kč / měs
Na dobu určitou cca 3 - 6 měsíců.
Volné místo finanční účtárna - asistent/ka správy prodeje pro lokalitu Písek.

Vložit inzerát