Pracovní místo ( Konzultant/ka klientského centra ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce Pardubice.
Vaše budoucí práce
- Vyřizování příchozích hovorů od stávajících klientů. Zároveň komunikujeme přes e-mail nebo web-chat.
- Práce s interním systémem.
- Základní administrativa spojená s realizovaným hovorem.
Požadovaný profil
- Vzdělání minimálně střední odborné s výučním listem.
- Znalost práce s PC (orientace v MS Office, běžná uživatelská znalost internetu).
- Plynulý mluvený projev, bezchybný pravopis.
- Orientace na potřeby zákazníka, zájem o seberozvoj, časová flexibilita.
- Předchozí zkušenosti na obdobné pozici nejsou podmínkou, vše vás naučíme.
Nabízíme
- Benefity v minimální hodnotě 18 000 bodů/rok a je jen na vás, na co je chcete čerpat.
- 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna a 5 dní neplaceného volna pro dostatek relaxu.
- Příspěvek na mobilní telefon až do výše 7 200 Kč, který můžete čerpat každé 2 roky.
- Neomezené volání, internet a SMS, dáme vám i výhodné tarify pro rodinu a kamarády.
- Zvýhodněný internet na doma, O2 TV a další O2 služby.
- Gastro Pass kartu se stravným v hodnotě 75 Kč/den (50 Kč hradí zaměstnavatel).
- Exkluzivní nabídku operativního leasingu vozidel Škoda s výraznou slevou - např. nová Škoda Fabia s parkovacími senzory, klimatizací a rádiem již od 1 649 Kč měsíčně
První kontakt telefonicky nebo e-mailem.
Volné místo konzultant/ka klientského centra pro lokalitu Pardubice.