Úředník/ce občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel

  • Cheb

Pracovní místo ( Úředník/ce občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení správních agend.

Druh práce: úředník/úřednice občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 1. března 2018 nebo podle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St (7:30-18:00 h), Út+Čt+Pá (8:00-14:00 h).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- organizační a komunikační schopnosti
- rámcová znalost zákona č. 328/1999 Sb., o občanských průkazech, v platném znění
- rámcová znalost zákona č. 329/1999 Sb., o cestovních dokladech, v platném znění
- dobrá uživatelská znalost práce s PC
- do 6 měsíců po nástupu do funkce povinnost přihlásit se ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti, pokud tuto zkoušku uchazeč již neabsolvoval.

Výhodou:
- praxe ve státní správě na úseku občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel
- řidičské oprávnění skupiny B
- osvědčení o odborné způsobilosti při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, spole

Vložit inzerát