Daňový referent

  • Brno

Pracovní místo ( Daňový referent ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Náplň práce
Zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění. Zajišťování chodu podatelny a výpravny, manipulace s písemnostmi (příjem, zpracování, zaevidování), zpracování elektronických podání, digitalizace dokumentů. Zajištění distribuce doručené pošty na sekretariáty sekcí/odborů OFŘ, svoz zásilek k vypravení. Zajištění agendy zadávání externích subjektů do systému AVISme, včetně zadávání plných mocí. Zajištění určené činnosti výpravny pošty (kontrola úplnosti a správnosti údajů, příprava a odevzdání k poštovní přepravě). Podávání základních informací občanům o daňovém řízení, organizaci úřadu, způsobech vyřízení věcí. Zajištění informovanosti FÚ o nabytí právní moc rozhodnutí vydávaných OFŘ. Provádění činností spojených s chodem centrální spisovny OFŘ (zajištění systému uspořádání spisů, zapůjčení spisů, vrácení, archivace spisů, inventarizace spisového materiálu, uložení spisů po dobu skartačních lhůt, zajištění skartačního řízení a likvidace vyřazených dokumentů v soulasu se SŘ FS ČR).

Požadujeme
• uživatelská znalost MS Office
• zodpovědnost, preciznost, flexibilita
• schopnost samostatné práce i práce v týmu
Volné místo daňový referent pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát