Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE ESHOPU + INFOLINKY ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE ESHOPU + INFOLINKY
Smlouva na dobu určitou s tří měsíční zkušební lhůtou. Předpoklad následného prodloužení v případě oboustranné spokojenosti.
Požadavky:
- vysoké pracovní nasazení
- znalost práce na PC (MS office, Karat)
- dobré komunikační schopnosti
- aktivní přístup k plnění úkolů
- spolehlivost, serióznost, pracovitost, flexibilita
Pracovní náplň:
- administrativní úkony spojené s vyřizováním eshopu - objednávky, faktury …
- infolinka - vyřizování telefonních a emailových dotazů
- úkony spojené se skladovým hospodářstvím
Pracovní doba od 5:55hod. do 13:55hod
Zaměstnanecké výhody: Možnost nákupu výrobků za snížené ceny, stravenky, po odprac. roce dovolená navíc.
HLÁSIT SE: Švestková Martina, pouze e-mail: svestkova@triola.cz
Volné místo administrativní pracovník/-ice eshopu + infolinky pro lokalitu Horní Jiřetín.