administrativní pracovník

  • Brno

Pracovní místo ( administrativní pracovník ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt e-mailem nebo telefonicky (příp. SMS)

Pracovní náplň: spolupráce s jednatelem společnosti, vyřizování korespondence, evidence a vystavování faktur, poptávka a objednávka materiálů na stavby, vytváření nabídek a zjišťovacích protokolů v programu RTS, kontrola a sepisování smluv a další administrativní práce
Očekáváme: dokončené SŠ/VŠ vzdělání technického oboru (vhodné i pro absolventy), dobrá znalost MS Office, znalost RTS a Money S3 výhodou, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, flexibilitu, organizační dovednosti, komunikativnost, pro zákaznický přístup
Nabízíme: zajímavou a stabilní práci na hlavní pracovní poměr, pracovní smlouva dobu určitou s možností prodloužení, 4 týdny dovolené a další benefity
Volné místo administrativní pracovník pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát