Asistent/asistentka nákupu

  • Turnov

Pracovní místo ( Asistent/asistentka nákupu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Náplň práce
? Administrativní činnost spojená s nákupem materiálů
? Práce s informačním programem- vkládání dat
? Přejímání a organizace dodaného materiálu a jeho evidence
? Kontrola faktur- splatnosti, ceny,…
? Vystavování objednávek, navrhování kupních smluv

Požadujeme
? Střední vzdělání s maturitou (zaměření na obchod a podnikání výhodou)
? Pracovní zkušenost v oblasti obchodu, výhodou (postupné zaučení)
? Znalost MS Office (Outlook, Powerpoint, Excel)
? Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
? Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, aktivní přístup.
? Řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme
? Motivující finanční ohodnocení.
? Zázemí české stabilní výrobní společnosti.
? Příjemné pracovní prostředí založené na důvěře.
? Firemní akce pro zaměstnance – vánoční večírek, firemní oslavy, dny pro zaměstnance.
? Benefity: 5 týdnů dovolené, více volna v době překážek na straně zaměstnance, příspěvek na stravování, závodní jídelna v prostorách společnosti, příspěvek na penzijní pojištění, Flexi pass, očkování proti chřipce, slevy na volání, na výrobky,…
? Možnost odborného růstu a osobního rozvoje, vzdělávací kurzy, školení, jazykové kurzy
V případě zájmu nám neváhejte zaslat životopis a my Vás budeme kontaktovat.
Nástup možný ihned.
Volné místo asistent/asistentka nákupu pro lokalitu Turnov.

Vložit inzerát