Koordinátor(ka) likvidace pojistných událostí

  • Brno

Pracovní místo ( Koordinátor(ka) likvidace pojistných událostí ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Pokud ses našel/našla ve výše popsané pozici, pošli svůj životopis s motivačním dopisem.

Koordinátor/ka likvidace pojistných událostí
Co Vám nabízíme my?
kancelář na centrále naší společnosti přímo v centru Brna (3 minuty vozem od OC Vaňkovka)
online vzdělávací kurzy, workshopy a školení
5 dnů placeného zdravotního volna navíc
účast na originálních firemních akcích
dárek k narozeninám
VIP slevy na naše vlastní produkty
odměny za přivedení nového kolegy nebo klienta
komfortní parkování a stravování přímo u centrály společnosti
Co musíte znát, umět a mít?
zkušenosti s vedením týmu
radost z komunikace s lidmi
znalost práce na PC (MS Excel, MS Word)
aktivní přístup k řešení úkolů
zodpovědnost a svědomitost
odolnost proti stresu
Co bude náplní Vaší práce?
komunikace s klienty
komunikace s pojišťovnami
administrativní činnost spojená s nahlášením a následným řešením pojistných událostí
zastupování vedoucího oddělení likvidace v řízení chodu kanceláře

Pracovní úvazek: plný, na HPP
Požadovaný nástup: ihned
Volné místo koordinátor(ka) likvidace pojistných událostí pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát