Administrativní pracovník

  • Brno

Pracovní místo ( Administrativní pracovník ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt telefonicky 9:00-16:00 nebo e-mailem
Jsme česká obchodní společnost, která se zabývá velkoobchodním i maloobchodním prodejem hodinek a šperků. Na český a slovenský trh dodáváme ve výhradním zastoupení hodinky značek NAUTICA, VERSUS VERSACE, PIERRE LANNIER a další. V současné době hledáme nového kolegu do našeho administrativního týmu.

Co Vás u nás čeká?
- Budete hlavním kontaktem pro naše zákazníky
- Budete poskytovat plnou podporu klientům - zodpovídání dotazů, vyřizování požadavků, informování o novinkách (newslettery)
- Přijímání a zpracování objednávek
- Komunikace s dodavateli
- Dohled nad agendou reklamací

Co u Vás hledáme?
- Velmi dobré komunikační dovednosti - v českém i anglickém jazyce
- Profesionální vystupování a empatii při komunikaci se zákazníkem
- Schopnost proaktivního myšlení a řešení individuálních požadavků zákazníka
- Zodpovědnost a spolehlivost při plnění svých úkolů
- Znalost práce s počítačem - orientace v MS Office, znalost účetního programu Pohoda výhodou

Co Vám můžeme nabídnout?
- Plný pracovní úvazek a smlouva na dobu neurčitou.
- Úvodní zaškolení - nehodíme Vás do toho po hlavě.
- Možná účast na služebních cestách do zahraničí - meetingy pro distributory, loni v Luganu, Basileji a Miláně.
- Zaměstnanecké slevy na naše hodinky a šperky.
- Pitný režim a občerstvení na pracovišti.
- Pracovní doba 8:30 - 17:00.
- Mzda 20 - 25 tis. Kč hrubého (dle Vašich zkušeností)
Nabízíme:
bonusy/prémie, zaměstnanecké slevy, jazykové kurzy, stravenky
Volné místo administrativní pracovník pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát