Administrativní výpomoc v kanceláři

  • Brno

Pracovní místo ( Administrativní výpomoc v kanceláři ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Svoje životopisy společně s průvodním dopisem, zasílejte, prosím, na uvedený e-mail.
Přiložená fotografie je výhodou.

Požadované dovednosti
samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost
nadstandardně kvalitně odváděnou práci
příjemné vystupování a velmi dobré komunikativní a organizační schopnosti
znalost alespoň základů AJ výhodou (máme anglicky hovořící klienty)
kladný vztah k relaxaci a sportu výhodou
zkušenosti s MS Office podmínkou (tvorba tabulek)
psaní všemi deseti výhodou, znalost obchodní korespondence výhodou
ŘP sk. B a vlastní vůz výhodou

Náplň práce:
Výpomoc s všeobecnou administrativou v kanceláři a účtárně
Výpomoc na recepci wellness centra (obsluha zákazníků, drobný úklid)
Pochůzky po úřadech a zajišťování nákupů (zásobování recepce)
Tvorba a vedení různých přehledů, tabulek
Účast na pravidelných poradách
Vyřizování e-mailů

Nabízíme:
Možnost i zkráceného úvazku
práci ve velmi příjemném exkluzivním prostředí
platové ohodnocení od 15.000,-Kč čistého za HPP
zaměstnanecké benefity a výhody
dlouhodobou spolupráci
Volné místo administrativní výpomoc v kanceláři pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát