ORGANIZÁTOR FIREMNÍCH AKCÍ - ADMINISTRATIVNÍ A LOGISTICKÁ ČINNOST

  • Sychrov

Pracovní místo ( ORGANIZÁTOR FIREMNÍCH AKCÍ - ADMINISTRATIVNÍ A LOGISTICKÁ ČINNOST ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Místo výkonu práce: Třtí 36, Sychrov + služební cesty v rámci EU
Náplň práce: komunikace se zahraničními klienty, vedení firemní agendy a databází, organizace pomoci při zajištění služeb zákazníkům, transfer, ubytování, stravování.
Požadujeme: výborné komunikační a organizační schopnosti, časovou flexibilitu (včetně práce o víkendu a ve večerních hodinách), serióznost, reprezentativní vzdělání, aktivní znalost angličtiny, francouzštiny, arabštiny - nutná slovem i písmem na profesionální úrovni.
Znalost němčiny výhodou.
ŘP sk. B a praxe v řízení dodávkových automobilů výhodou.
Práce je na zkrácený úvazek - minimální počet hodin je cca 15 hod/týden
Nabízíme: ubytování, firemní oblečení, slevy na sportovní činnost a další výhody
Hlásit se e-mailem nebo osobně v sobotu a neděli od 10.00 do 13.00 hod. na adrese Třtí 36, Sychrov
Kontaktní osoby: Pavel Houdek, Pavel Beran, tel. 731 358 804, 603 472 296, e-mail: pavel.beran@pgbaraka.cz
Volné místo organizátor firemních akcí - administrativní a logistická činnost pro lokalitu Sychrov.

Vložit inzerát