Pracovní místo ( Manažer/ka zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: Praha,
Kontaktní osoba: Prior Michaela, e-mail: mprior@werkbad.com
Společnost Werkbad s.r.o. je rychle rostoucí start-up společnost v oblasti designu a prodeje koupelnového nábytku ve vysoké kvalitě a za přijatelné ceny. Náš 2D/3D konfigurátor umožní plánovat koupelnový nábytek na míru dle individuálních designových požadavků zákazníků.
Našimi zákazníky jsou koupelnová a architektonická/designová studia v České republice a především v Německu.
Společnost má obchodní zastoupení v Německu a v Praze a náš tým tvoří celkem 10 lidí. Pražská kancelář sídlí na Praze 4.
Do pražského týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Manažer/ka zákaznického servisu.
Zodpovědnost:
správa a řízení objednávek od zákazníků
kontrola plateb
řešení reklamací
organizace externí i interní logistiky
zabezpečení provozu kanceláře
Požadavky:
výborná znalost MS Office: Outlook, Word, Excel, Powerpoint
výborná znalost českého a anglického/německého jazyka. Němčina je plus.
Prozákaznický přístup: spolupráce a snaha pomoct našim zákazníkům
Pozitivní přístup: schopnost učit se a přijímat nové informace, řešit problémy
Iniciativa, samostatnost, zodpovědnost
Výhoda:
uživatelská zkušenost s 3D programy
pracovní zkušenost v oblasti designu/nábytku/koupelen
znalost účetního softwaru Pohoda
Nabízíme:
zajímavou, pestrou a samostatnou pracovní náplň
příjemnou pracovní atmosféru
pracovní poměr na plný úvazek a na dobu neurčitou
Výhody:
1 týden dovolené navíc
firemní telefon / laptop také pro osobní využití
MHD po Praze zdarma
Volné místo manažer/ka zákaznického servisu p