Administrativní pracovník v cestovní kanceláři

  • Brno

Pracovní místo ( Administrativní pracovník v cestovní kanceláři ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem.

Požadavky:
- výborná znalost práce na PC (Word, Excell, Outlook)
- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, kreativita, dobré organizační dovednosti a dobrý písemný projev
- odolnost proti nárazovému stresu
- praxe či vzdělání v oboru cestovní ruch výhodou

Náplň práce: (nejedná se o prodej zájezdů)
- zpracování smluv v našem interním systému, fakturace, zařazování smluv
- sjednávání pojištění
- zasílání odbavení klientům
- telefonická a e-mailová komunikace s klienty

Nabízíme:
- práce na HPP ve stabilní společnosti, která je na trhu již 25. sezónu
- stravenky
- přátelský kolektiv
- zvýhodněné ceny dovolené pro zaměstnance
- práce v centru Brna (pracovní doba Po-Pá 09:00 - 18:00 hod.)

Nástup:
- ihned
Volné místo administrativní pracovník v cestovní kanceláři pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát