SPECIALISTA ODDĚLENÍ ADMINISTRACE PROJEKTŮ, PROJEKTOVÝ MANAŽER na odboru strateg

  • Liberec

Pracovní místo ( SPECIALISTA ODDĚLENÍ ADMINISTRACE PROJEKTŮ, PROJEKTOVÝ MANAŽER na odboru strateg ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem změny pracovní smlouvy na dobu neurčitou. Nástup možný ihned, příp. dle vzájemné dohody. Platová třída 11 se základním tarifem v rozpětí 20.450 Kč až 30.750 Kč (podle zápočtu let odborné praxe). Poskytnuty budou i ostatní pohyblivé složky platu a zaměstnanecké výhody garantované kolektivní smlouvou.
Předpoklady: státní občanství ČR (případně i cizí státní občanství s trvalým pobytem v ČR), dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka.
Požadavky: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu; zkušenosti s řízením projektů; dobrá znalost práce s PC (Windows, Microsoft Office), řidičský průkaz skupiny B; velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, kreativita, vysoké pracovní nasazení, schopnost analyticky a koncepčně myslet; znalost anglického jazyka pro komunikaci v projektu na komunikativní úrovni.. Uvítáme: znalost problematiky fondů a operačních programů EU, praxi ve veřejné správě, zkušenosti se zadáváním veřejných zakázek, znalost rozpočtování na úrovni municipalit, zkušenosti s řízením a administrací dotačních projektů, znalost německého nebo anglického jazyka.
Přihlášku i osobní dotazník lze stáhnout na webových stránkách města na adrese http://www.liberec.cz/okt/
Bližší informace k uvedenému výběrovému řízení jsou k dispozici na úřední desce Magistrátu města Liberec na http://www.liberec.cz/cz/magistrat-radnice/uredni-deska/volna-pracovni-mista/
Uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je dne 11. prosince 201

Vložit inzerát