REFERENT/KA ADMINISTRATIVY

  • Liberec

Pracovní místo ( REFERENT/KA ADMINISTRATIVY ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Nabízíme práci na dohodu o pracovní činnosti na 3 měsíce s možností prodloužení.
Čemu se u nás budete věnovat?
- poskytování administrativní podpory v rámci oddělení
- vystavování potvrzení o bezdlužnosti pro klienty naší pojišťovny
- práci s dokumenty v aplikaci E-spis a dalších aplikacích
Koho hledáme?
- člověka, který se může pochlubit maturitou nebo vysokoškolským diplomem
- osobu se zdravotním postižením (OZP) nebo zdravotním znevýhodněním (OZZ)
- někoho, kdo s přehledem zvládá práci v Excelu i Wordu a nezalekne se ani dalších aplikací
- pozitivního člověka s týmovým duchem a zodpovědným přístupem k práci
- člověka aktivního a ochotného se učit něco nového
Zaslat životopis e-mailem do 27.11.2017
Volné místo referent/ka administrativy pro lokalitu Liberec.

Vložit inzerát