ASISTENT/KA OBCHODU

  • Liberec

Pracovní místo ( ASISTENT/KA OBCHODU ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Náplň práce:
- tvorba faktur a dodacích listů
- každodenní komunikace se zákazníky (zahraničí i tuzemsko)
- komunikace napříč společností
- zadávání dat do PC
Požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- komunikativní znalost anglického jazyka
- znalost MS Office
- praxe v oboru výhodou
- znalost mezinárodních obchodních podmínek Incoterms výhodou
- základy účetnictví výhodou
- výborné komunikační dovednosti
- příjemné vystupování
- ochota řešit požadavky zákazníků
Nabízíme:
- zaměstnanecké benefity (stravenky, pololetní a roční odměny, další...)
- stabilní práci na hlavní pracovní poměr
- čisté a příjemné pracovní prostředí
- možnost dalšího vzdělávání (jazyk, obchodní dovednosti...)
Nástupní mzda bude po zapracování upravována v závislosti na dosahovaných pracovních výsledcích.
Volné místo asistent/ka obchodu pro lokalitu Liberec.

Vložit inzerát