Nabidky-prace.cz server s nabídkou práce online, každý den aktualizace volných míst.

Asistent/ka účetní - pouze pro OZP

Pracovní místo ( Asistent/ka účetní - pouze pro OZP ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň
Náplň práce :
Zadávání a kontrola přijatých faktur do účetního systému
Párování bankovních výpisů s fakturami
Kontrola plateb za dodavatelské faktury
Příprava účetních dokladů k zaúčtování

Požadujeme
min. střední odborné vzdělání ekonomického směru s maturitou
MÍSTO VYHRAZENO PRO OZP POPŘ ...

Mohly by Vás zajímat obory:

Administrativa a organizace
Ekonomika a finance
Audit, daně, účetnictví

Další volná místa

JEDNODUCHÁ ADMINISTRATIVA V COCA-COLE - 120 Kč/hod. Hledáš si administrativní brigádu? Můžeš nastoupit ihned a docházet cca 20 hod/týden? Tak nám pošli své CVčko! Coca Cola totiž právě teď hledá posilu do finančního oddělení Na starosti budeš mít: * Kontrolu přijatých daňových dokladů od ...
Grafton Recruitment s.r.o. Inzerováno před 2 dny

Odborní účetní všeobecní Kontkat pro uchazeče: emailem na prahaucetni@gmail.com Požadavky: - praxe jako účetní min. 6 let - praktické zkušenosti v oblasti finanční Znalost jazyků: - ruština aktivně - angličtina pasivně Volné místo odborní účetní všeobecní pro lokalitu ...
Anna & Arina s.r.o. Praha, Inzerováno před 3 dny

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky MVP: Praha Kontakt: Sýkorová Darja, e-mail: infokarta@cz.pwc.com Ukrajinština na úrovni rodilého mluvčí, znalost anglického jazyka výhodou. Předchozí zkušenost v mezinárodní společnosti výhodou. Volné místo ostatní odborní pracovníci v oblasti ...
PricewaterhouseCoopers Audit, s.r.o. Praha, Inzerováno před 3 dny

zavřítzavřít

Buďte první, kdo se dozví o nových nabídkách práce na našem serveru!
Parametry zasílání:

Nabídky práce.cz Vám odešlou upozornění na e-mail
pokud se zveřejnění volné místo dle Vašeho výběru

Odeslat

Po odeslání požadavku upřesněte hledanou pozici Zasílání upozornění lze kdykoliv zrušit