Pracovní místo ( Administrátor/ka prodeje a logistik s angličtinou ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracoviště: Okružní č.p. 92, Hlušovice.
Náplň a popis práce:
- zpracovávání zákaznických objednávek (příjem, potvrzení, zadání do systému)
- tvorba cenových kalkulací
- vychystání zboží k odeslání zákazníkovy a následné objednání přepravy
- vytváření zákaznických faktur
- komunikace se zákazníky emailem a telefonicky
- týdenní/měsíční reportování a monitorování
- podpora a komunikace s obchodním ředitelem a ostatními odděleními
- plánování a objednávání přepravy (balíkové I nákladní), řešení celních záležitostí
- koordinace dodávek a komunikace s dopravci
- běžná administrativa
Požadavky na zaměstnance:
- min. středoškolské vzdělání s maturitou - vysokoškolské vzdělání výhodou
- praxe ve výrobní společnosti výhodou
- pokročilá znalost anglického jazyka slovem i písmem (denní komunikace se zákazníky a nadřízenými v angličtině)
- znalost práce na PC (Excel, Outlook, Word)
- komunikativnost a vynikající dovednosti v oblasti jednání s klienty, orientace na zákazníka
- schopnost pracovat v mezinárodním týmu
- zaměření se na detail a preciznost, schopnost práce pod stresem
- schopnost učit se novým věcem, flexibilita, logické myšlení
- pozitivní a proaktivní přístup
Co nabízíme:
- zajímavá práce v malé firmě s přátelským kolektivem
- pružný začátek a konec pracovní doby
- zaměstnání v dynamicky rozvíjející se mezinárodní společnosti
- stravenky
Neočekáváme, že kandidát bude mít ihned veškeré znalosti a dovednosti, které požadujeme. Do velké míry rádi nového zaměstnance zaučíme a způsob spolupráce může být individuálně nastaven, zejména v případě studentů. Určující jsou zej