Specialista/ka zákaznického servisu

  • Proboštov

Pracovní místo ( Specialista/ka zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Pracovní náplň: efektivní podpora pro práci obchodního týmu, vypracování cenových kalkulací
- objednávání zboží, služeb a dopravy, fakturace přímého prodeje, aktualizace údajů v CRM databázi, spolupráce a komunikace v německém (anglickém) jazyce s pracovníky prodeje a marketingu, kompletace podkladů pro výběrová řízení, vyřizování reklamací, koordinace při zajištění dodávek, péče o zákazníky
Požadujeme:
- SŠ / VŠ vzdělání ekonomického zaměření (popřípadě SPŠ)
- pokročilou komunikativní znalost německého jazyka a/nebo anglického jazyka
- velmi dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- preciznost, smysl pro detail (efektivní zpracování obchodního případu)
- velmi dobré komunikační schopnosti
- systematičnost, dobré organizační a koordinační schopnosti, flexibilita
Nabízíme: zázemí mezinárodní, stabilní, strojírenské společnosti s celosvětovou působností, adekvátní finanční ohodnocení, letní a zimní bonus, příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv, 5 týdnů dovolené, 2 dny Sick days, dotované stravování v závodní jídelně, pružná pracovní doba, pracovní poměr na dobu určitou, dle dohody na dobu neurčitou
Hlásit se telefonicky na tel.č. 417 816 722 nebo na e-mail: HR@mahr.cz
Volné místo specialista/ka zákaznického servisu pro lokalitu Proboštov.

Vložit inzerát