Pracovní místo ( Asistentka majitele - administrativní pracovnice ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
místo výkonu práce : Krnov
Do našeho týmu hledáme nové kolegy na pozici
ASISTENTKA MAJITELE – ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE
PRACOVNÍ NÁPLŇ
· zpracovávání podkladů pro činnost jednatele i celé společnosti
· komunikace s klienty, kontaktní osoba pro nově příchozí klienty a vyřizování telefonátů
· organizační a administrativní podpora managementu a marketingu
· vedení evidence zákazníků společnosti
· plánování a organizování kalendáře
· asistence při realizovaných projektech
· příjem, výdej a evidence servisních zakázek
· příprava korespondence a reportů
POŽADUJEME
· min. SŠ vzdělání nebo delší praxe v oboru
· reprezentativní, profesionální a příjemné vystupování
· dobrá znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, …)
· dobré organizační a komunikační schopnosti
· samostatnost, spolehlivost apečlivost
· schopnost plánovat a pracovat v týmu
· zodpovědný a prozákaznický přístup
VÝHODOU
· ŘP sk. B aktivně
· znalost anglického jazyka
NABÍZÍME
· perspektivní a zajímavou práci v dynamicky se rozvíjející firmě
· příjemné pracovní prostředí v kolektivu mladých IT profesionálů
· motivující finanční ohodnocení
· možnost osobního a profesního růstu
· vybrané firemní služby a produkty zdarma
Místo je vhodné rovněž pro absolventy.
Hlásit se na tel. č. 775 223 233 / po - pá vždy od 9.00 do 17.00 hodin /, životopis zaslat na e - mail : drahos@isfo.cz
Z : 17.10.2017
Volné místo asistentka majitele - administrativní pracovnice pro lokalitu Krnov.