Pracovní místo ( ASISTENT/KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU PRO ČESKÝ A SLOVENKSÝ TRH ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
ASISTENT/KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU PRO ČESKÝ A SLOVENKSÝ TRH - Místo výkonu práce: Hořovice. Nástup možný ihned. Požadavky: práce s PC, znalosti ekonomiky, ŘP sk. B, český a slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčí, znalost anglického/ruského jazyka na komunikativní úrovni výhodou (není podmínka), nadstardandní komunikační schopnosti, schopnost týmové spolupráce, schopnost práce pod tlakem, preciznost, spolehlivost. Náplň práce: příjem a zpracování e-mailových a telefonických objednávek, včetně fakturace, těsná spolupráce s ostatními odděleními společnosti, podíl na zajištění provozu ve dvou směnách od 7:00-19:00 Po-Pá, správa karet subjektů v CRM systému společnosti. Kontakt: e-mailem, telefonicky (7:00-15:30 hod.).
Volné místo asistent/ka zákaznického servisu pro český a slovenksý trh pro lokalitu Hořovice.