úředník/ce oddělení právních činností

  • Kroměříž

Pracovní místo ( úředník/ce oddělení právních činností ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

pracoviště Městského úřadu Kroměříž
- Vykonávaná agenda - řešení přestupkové agendy dle zákona č. 251/2016 Sb. o některých přestupcích a přestupků, pro jejichž projednávání není příslušný jiný odbor úřadu, v souladu se zákonem č. 250/2016 Sb. o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich

- Platová třída: 10 (dle nař. vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů), doba neurčitá, předpokládaný nástup 1.11.2017

- Požadavky pro vznik pracovního poměru - ukončené VŠ vzdělání zakončené minimálně bakalářskou zkouškou, praxe ve veřejné správě a ZOZ v přestupkové agendě výhodou, velmi dobrá znalost právních předpisů - týkajících se státní správy a samosprávy, tj. správní řád, zákon o obcích, zákon o úřednících, zákon o přestupcích, apod., znalost práce na PC, ochota k dalšímu sebevzdělávání, komunikativní schopnosti, řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič

- Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
- Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti (§ 7 odst. 4 zákona o úřednících): jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis
- Doklady, které je nutné doložit k přihlášce (§ 6 odst. 4 zákona o úřednících):
strukturovaný životopis o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3

Vložit inzerát