Pracovní místo ( Personalista specialista ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní činnosti, úkoly a zodpovědnosti:
- zajištění běžných personálních činností, příprava podkladů pro mzdy, vzdělávání, realizace benefitního programu, pracovně-právní agenda, implementace nových rozvojových projektů ve spolupráci s centrálou v zahraničí (komunikace v AJ)
- odpovědnost za kompletní personální administrativu
Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- praxi v oblasti personalistiky a aktivního náboru, zkušenosti s vedením pohovorů
- komunikativní znalost anglického jazyka
- vynikající znalost Zákoníku práce a pracovně právní problematiky
- aktivní pokročilou znalost MS Office
- znalost SAP HR výhodou
- samostatnost, pečlivost, spolehlivost, systematičnost, flexibilitu
- komunikativnost, příjemné vystupování, proklientský přístup
- řidičský průkaz sk. „B“ (aktivní řidič a ochota cestovat)
- čistý trestní rejstřík
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou (po zapracování)
- zázemí velké a stabilní společnosti
- příjemné pracovní prostředí
- odpovědnou a zajímavou práci
- odpovídající finanční ohodnocení
- možnost nákupu pneu za zvýhodněné ceny
- týden dovolené navíc, stravenky a další benefity
Nástup: říjen 2017
V případě zájmu zašlete svůj životopis na adresu: jana.kasparkova@bestdrive.cz.
Do předmětu e-mailu uveďte: personalista
Volné místo personalista specialista pro lokalitu Otrokovice.