Pracovní místo ( Manažer zákaznické podpory - Customer Support/Řídící pracovník servisních služeb ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: Křemencova č.p. 186/7, nové Město. Kontaktní osoba: Kopáčková Marina, tel.: 602 601 277, e-mail: marina.kopackova@gmail.com.
Řízení oddělení zákaznické podpory platebního systému Worldcore. Online a offline podpora a komunikace se zákazníkem platebního systému Worldcore. Provádění náboru nových zaměstnanců, zaškolení a kontrolní dohled nad jejich činnosti.
Požadavky: pracovní zkušenosti s práci v CMR systémech, praxe v oddělení Customer Support. Vysoká úroveň znalosti angličtiny, češtiny, španělštiny, ruského a ukrajinského jazyku s technickým zaměřením. Znalost trhu kryptoměn. Hluboká znalost FinTech průmyslu a praxe min. 2 roky v tomto oboru.
Volné místo manažer zákaznické podpory - customer support/řídící pracovník servisních služeb pro lokalitu Praha.