Řízení logistiky servisu, organizace nákupu materiálu a příprava výjezdů

  • Brno

Pracovní místo ( Řízení logistiky servisu, organizace nákupu materiálu a příprava výjezdů ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Firma zabývající se dodávkou a následným servisem v oblasti vodohospodářských výrobků přijme pro oddělení SERVISU přípraváře a současně koordinátora výjezdů (logistik).
Pracovní náplň
- příjem, zpracování a logistika příchozích objednávek od zákazníků
- vypracování cenových nabídek a komunikace se zákazníky
- příprava a koordinace servisních výjezdů
- zajištění materiálu pro servis (efektivní řízení nákupu), včetně manuálních úkonů s přípravou souvisejících (řezání, svařování plastu aj.)
- zpracování montážních protokolů a podkladů pro fakturaci

Požadujeme plné pracovní nasazení v rámci plnění zadaných úkolů, manuální zručnost, fyzickou zdatnost, komunikativnost a ochotu a s tím související schopnost řešit i náročnější úkoly se zákazníky. ŘP skupiny B, podmínkou je rovněž velmi dobrý zdravotní stav a morální bezúhonnost. Výhodou je zkušenost s obdobnou prací, případně doložené reference.

Nabízíme produktové finanční ohodnocení (mzdu vázanou na zisk). Mzda k jednání - podle nabízených schopností, praxe atd. Dále nabízíme mobilní telefon, příspěvek na penzijní pojištění, práci v dobrém kolektivu. Možnost dále se rozvíjet a vzdělávat.

Životopisy zasílejte na polaskova@asio.cz
Volné místo řízení logistiky servisu, organizace nákupu materiálu a příprava výjezdů pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát