Pracovní místo ( Administrativní pracovnice - asistentka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracoviště: OK Point Olomouc, Riegrova č.p. 386/33, Olomouc 9 (vchod z třídy Svobody). Vhodné i pro OZZ.
Náplní práce je administrativní činnost při zpracování smluvní dokumentace, práce s počítačem, telefonování na instituce. Nutná znalost práce s PC, asertivita při jednání, trestní bezúhonnost a maturita. Záliba v kancelářské činnosti a pečlivost. ŘP sk.B je výhodou.
Prac. doba: 9-17 hod.
Nabízíme: Vzdělání v oblasti správy financí, bankovní zkušenosti, telefon.
Kontakt je možný osobně na adrese pracoviště denně od 9 - 17 hod. nebo telefonicky.
Volné místo administrativní pracovnice - asistentka pro lokalitu Olomouc.