Pracovní místo ( Úředník oddělení krizového řízení na odboru kancelář ředitele v oblasti dotací ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje. Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Charakteristika vykonávané práce: zajišťování úhrady nákladů potřebných k zabezpečení plošného pokrytí území kraje jednotkami požární ochrany, evidence smluv oddělení krizového řízení, podílení se na přípravě podkladů pro jednání Rady a Zastupitelstva Olomouckého kraje a spolupráce se složkami integrovaného záchranného systému na úseku krizového řízení.
Požadavky:
- dosažené vzdělání: SŠ, VOŠ, VŠ; obor veřejná správa výhodou
- znalosti oboru: rozpočtová pravidla územních rozpočtů, příprava dotačních titulů, zákon o krajích
- zvláštní odborná způsobilost při přípravě a realizaci hospodářských opatření pro krizové stavy nebo při zajištění ochrany obyvatel a krizovém řízení výhodou
- praxe ve veřejné správě výhodou
- praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou
- jazykové dovednosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
- další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office 2010), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci
- schopnost analyticky a koncepčně myslet
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě