Pracovní místo ( ASISTENT/-KA NÁKUPU ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
A11 a: 5/10/2017
Požadavky na praxi: praxe v nákupu ( výhodou) a administrativě,
Místo výkonu: Chlebovice
Směnnost: jednosměnný provoz (pružná pr.doba)
PC dovednosti: Uživatelsky (Microsoft Office), ERP systém
Jazyk: angličtina komunikativní
Osobnostní předpoklady: samostatnost, logické myšlení, odolnost,
Nástup: dohodou
Náplň práce:
- Příjem materiálu na sklad (systémově )
- Zpracování dokumentace k dovoznímu případu
- Fakturace
- Komunikace s přepravní firmou
- Archivace veškerých dovozních dokumentů
- Převodky materiálu z externích skladů (systémově )
- Odpadové hospodářství (evidence došlých obalů - palet, kartonů)
- Evidence skladových zásob
- Inventura - oficiální 2x do roka, Interní - každý interval (externí sklady)
- (Inventura probíhá v sobotu, externí sklady) náhradní volno
- Nákup materiálu, řídí se směrnicemi firemního systému kvality
- Řídí se směrnicemi BOZP a PO
- Dodržuje vnitřní předpisy společnosti
Výhody: pracovní poměr na dobu neurčitou, stravenky 100 Kč, roční bonusy a další.
V případě zájmu, zašlete svůj životopis na email: vesecka@hanwhacz.cz s názvem pozice, o kterou máte zájem.
Vhodní uchazeči budou kontaktováni telefonicky.
Volné místo asistent/-ka nákupu pro lokalitu Frýdek-Místek.