Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE- pobočka Ostrava ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
PRACOVNÍ DOBA: JEN ODPOLEDNÍ SMĚNY (cca 11-19hod), od NEDĚLE do ČTVRTKA (pátek+sobota volno)
Proč pracovat pro nás? Nabízíme….
- dlouhodobou, stabilní a jistou práci s pracovní smlouvou na dobu neurčitou
- příjemný a kolegiální pracovní tým
- akční práci, která „rychle uteče
- podporu a pomoc při zapracování
Nabízíme tuto práci tomu, kdo:
- se administrativní práce nebojí, má s ní zkušenosti
- umí pracovat s PC
- je časové flexibilní (směnnost)
- je samostatný, spolehlivý, precizní
Co budete dělat? Budete….
- zajišťovat administrativní činnosti spojené s provozem skladu, doplňovat data a dokumenty do informačního systému.
Zašlete Váš životopis na email: zamestnani@hortim.cz
Výběrové řízení proběhne v týdnu 17.- 21.7.2017
PODÍVEJTE SE NA NÁS:
www.youtube.com – video „Vítej v týmu
www.hortim.cz/cz/kariera/
Volné místo administrativní pracovnice- pobočka ostrava pro lokalitu Ostrava.