Pracovní místo ( Asistent/ka v administrativě ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracoviště: Brněnská č.p. 110/49, Olomouc. Nástup možný ihned.
Náplň práce:
- administrativní práce
- zpracování podkladů pro mzdy a účetní evidenci
- telefonický a písemný kontakt s dodavateli i odběrateli
- vedení evidence v PC, vč. XLS.
- vkládání dat do firemního informačního systému a jeho obsluha
Požadujeme:
- aktivní přístup k práci a ochota vzdělávat se
- SŠ/VŠ ekonomického směru
- komunikační dovednosti
- požadujeme znalost NJ ke každodenní komunikaci, znalost AJ výhodou
- příjemné vystupování, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost
Nabízíme:
- perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti
- zaškolení, možnost pracovního růstu a rozvoje
- příjemné prostředí a přátelský kolektiv
- různorodou práci v malém týmu
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
- platové ohodnocení od 17 000,- Kč a motivační složka po zapracování
- mobilní telefon
V případě zájmu o zařazení do výběrového řízení pošlete prosím své strukturované CV a motivační dopis POUZE na výše uvedenou emailovou adresu. Budete-li vyhovovat výše uvedeným požadavkům, ozveme se Vám s možností osobní schůzky. Pokud ne, přesto Vám děkujeme za projevený zájem a přejeme mnoho úspěchů.
Volné místo asistent/ka v administrativě pro lokalitu Olomouc.