Pracovní místo ( Administrativní pracovník skladu - Olomouc ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Čemu se u nás budete věnovat?
• budete přijímat zboží prostřednictvím účetního systému, zakládat doklady příjmu zboží
• komunikovat s pracovníky nákupu zboží a v případě potřeby i s dodavateli
• je také třeba kontrolovat správnost údajů příjmů zboží
• dále organizovat a provádět systémové zpracování reklamací
• kontrolovat správnost potvrzování výdajových dokladů z expedice
• další případnou administrativu spojenou s chodem skladu
• zkrátka, nudit se u nás nebudete ?
Naše požadavky a očekávání:
• znalost nástrojů MS Office – tak trošku považujeme v dnešní době za samozřejmé
• zkušenosti s obdobnou náplní práce – rozhodně plus!
• pečlivost, zodpovědnost, aktivní přístup – vlastnosti, bez kterých se neobejdete
• pozitivní přístup k životu!
Co nabízíme:
• jedinečnost klíčové pozice, bez které se žádný pořádný sklad neobejde
• zázemí stabilní společnosti a možnost profesně růst
• žádné doby určité aneb ihned PP na neurčito
• a přispějeme Vám na teplý oběd
Volné místo administrativní pracovník skladu - olomouc pro lokalitu Olomouc.