RECEPČNÍ / BACK OFFICE MANAGER

  • Hradec Králové

Pracovní místo ( RECEPČNÍ / BACK OFFICE MANAGER ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

RECEPČNÍ / BACK OFFICE MANAGER
- PP na dobu určitou neurčitou, nástup od 1. 6. 2017
- Požadujeme: min. ÚSV, pečlivost, spolehlivost, odpovědný přístup k práci, samostatnost, ale i schopnost kvalitní práce v týmu, dobrou znalost práce s PC, základní znalost anglického jazyka
- Nabízíme: dobré zázemí zavedené advokátní kanceláře, práci ve zkušeném kolektivu a zaměstnanecké benefity, stravenky, 3 dny sick day
- Pozice je vhodná i pro absolventy/-ky
- V případě zájmu zasílejte životopisy na e-mail: brozova@nnkp.cz (p. Došelová Jitka)
Volné místo recepční / back office manager pro lokalitu Hradec Králové.

Vložit inzerát