Pracovní místo ( Referent/ka Správního odboru Městského úřadu Holýšov, Kancelář tajemníka - infor ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Požadavky Městského úřadu Holýšov na vznik pracovního poměru:
vysokoškolské vzdělání technického směru nebo střední vzdělání s maturitou technického směru, praxe v ICT min. 3 roky, znalost správy MS Windows - Server (2008 a vyšší), SQL (2005 a vyšší), znalost správy MS Windows stanic (Win7 a vyšší),znalost správy MS Office (2007 a vyšší), znalosti v oblasti nastavení sítí: switch, router, firewall, pasivní znalost anglického jazyka, schopnost týmové práce, logické myšlení, zodpovědnost, pečlivost, trpělivost a spolehlivost, iniciativa, flexibilita, samostatnost, ochota dále se vzdělávat, řidičský průkaz skupiny B, znalost práce s elektronickou spisovou službou výhodou
Nabízíme: sociální fond, stravenky
Bližší informace na úřední desce Městského úřadu Holýšov nebo na internetových stránkách města www.mestoholysov.cz
Telefonický kontakt Po - Pá 8:00 - 14:00 hodin.
Volné místo referent/ka správního odboru městského úřadu holýšov, kancelář tajemníka - informatik pro lokalitu Holýšov.