Pracovní místo ( Branch manager - vedoucí pobočky call centra ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce: kompletní zodpovědnost za vedení a rozvoj zlínské pobočky externího call centra, zodpovědnost za hospodářsky výsledek pobočky, zodpovědnost za obsazenost pobočky, kontrolování a dodržování KPI pobočky, pravidelný reporting přímému nadřízenému a vedení společnosti, aktivní spolupráce se stávajími klienty, vedení, koordinování, motivování a hodnocení zaměstnanců pobočky.
Požadavky: ukončené SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru, relevantní zkušenosti v oblasti call center, výborné prezentační a vyjednávací dovednosti, asertivní jednání, schopnost vést samostatně obchodní jednání, schopnost naslouchat potřebám klienta a najít optimální řešení, zkušenosti s vedením a rozvojem menšího týmu, znalost AJ na komunikativní úrovni, MS Office - MS Excel na velmi dobré úrovni.
Výhody: stravenky, sick days, mobilní telefon,
Volné místo branch manager - vedoucí pobočky call centra pro lokalitu Zlín.