vedoucí oddělení

  • Strakonice

Pracovní místo ( vedoucí oddělení ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Řízení a vedení oddělení, které komplexně zajišťuje správu nemovitého majetku v územní působnosti odboru Odloučené pracoviště Strakonice.
Komplexní zajištění správy a údržby budov v působnosti odboru Odloučené pracoviště Strakonice.
Výkon odborných činností spojených se správou a provozem informačních a komunikačních technologií a provozem systémů a aplikací.
Zajištění evidence veškerého majetku a správa jednotlivých částí majetku, s nímž je Úřad v územní působnosti OP příslušný hospodařit dle § 9 zákona č. 219/2000 Sb., a který OP potřebuje k vlastní činnosti, inventarizace majetku, sestavování návrhu rozpočtu příjmu a výdajů OP, sledování čerpání rozpočtu OP, zabezpečování přípravy podkladů pro regionální dislokační komisi a podkladů pro pořízení do systému CRAB.
Zajišťuje operace na majetku, který Úřad převzal dle ustanovení § 19 odst. 1 a přechodných ustanovení čl. II odst. 4 zákona č. 219/2000 Sb., v platném znění, dle § 19 a) a 19 b) téhož zákona.

Požadujeme:
Morální a trestní bezúhonnost, komunikační schopnosti, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrou schopnost plánování a organizování práce, časovou flexibilitu. Řidičský průkaz sk. B. Splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Splnění podmínek ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb. a lustrační osvědčení. Minimálně 3 roky praxe ve vedoucí pozici výhodou. Zkušenosti ve státní správě nebo samosprávě výhodou. Znalost zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů

Vložit inzerát