Pracovní místo ( Administrativní pracovník ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Přijmeme ASISTENTA/tku- FAKTURANTA/ tku do dceřiné dřevozpracující společnosti
Náplň práce: adm. agenda, příjem, vyhotovování a kontrola faktur, komunikace s úřady, příprava mzdových podkladů, správa dokumentů, banky, pokladny. Požadujeme: vzdělání ek. nebo obch. směru, znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook), komunikativní úroveň NJ, pečlivost, flexibilitu, zodpovědnost. Výhodou: praxe na obdobné pozici, znalost Intrastat, účetní systém PREMIER. Nabízíme rozmanitou práci, zázemí silné rostoucí společnosti, zajímavé platové ohodnocení. Nástup možný IHNED.
Volné místo administrativní pracovník pro lokalitu Cheb.