Administrativní pracovník

  • Cheb

Pracovní místo ( Administrativní pracovník ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Přijmeme ASISTENTA/tku- FAKTURANTA/ tku do dceřiné dřevozpracující společnosti
Náplň práce: adm. agenda, příjem, vyhotovování a kontrola faktur, komunikace s úřady, příprava mzdových podkladů, správa dokumentů, banky, pokladny. Požadujeme: vzdělání ek. nebo obch. směru, znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook), komunikativní úroveň NJ, pečlivost, flexibilitu, zodpovědnost. Výhodou: praxe na obdobné pozici, znalost Intrastat, účetní systém PREMIER. Nabízíme rozmanitou práci, zázemí silné rostoucí společnosti, zajímavé platové ohodnocení. Nástup možný IHNED.
Volné místo administrativní pracovník pro lokalitu Cheb.

Vložit inzerát