pracovnice/pracovník zákaznického servisu

  • Uherské Hradiště

Pracovní místo ( pracovnice/pracovník zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

e-mailová, telefonická i osobní komunikace se zákazníky a pracovníky firmy, kopírování, tisk, vyřizování emailů na základě zadání nadřízeného, vyřizování zákaznických požadavků - faktury, reklamace, aj., koordinace dodávek a objednávek, zajištění logistiky dodávek od dodavatelů k zákazníkům, nastavování parametrů produktů v interním systému na základě firemních předpisů, zavádění nových smluv a kontaktů do databáze a jejich aktualizace, vedení a aktualizace databanky zákazníků, vyřizování administrativních úkonů, asistence při přípravě konferencí a seminářů, podpora obchodního oddělení a vedení firmy, dohled nad dodržováním termínů, příprava a obstarávání podkladů či potřebných dokumentů, aktualizace firemních dat, výhodou je znalost AJ nebo NJ alespoň na komunikativní úrovni, příspěvek na stravování, home office, sick days, pružná prac. doba, mobilní telefon, kontakt e-mailem
Volné místo pracovnice/pracovník zákaznického servisu pro lokalitu Uherské Hradiště.

Vložit inzerát